2010. április 20., kedd

VEGYES HAGYMALEVES MISO-VAL

Párom vasárnap délután, a hétvégi nyersétel maratont követően megkérdezte, nem lehetne egy kis meleg levest?
Neki a miso is jó.



Volt zsenge  és beérett fokhagymám, újhagymám, még néhány levél medvehagymám. Utóbbi, és az új hagyma zöld végének kivételével mindent felaprítottam és egy kevés bio margarinon megfuttattam. Hozzáadtam kb 2 ek miso-t és felöntöttem tisztított vízzel. Mikor a misot el tudtam keverni, összeturmixoltam az egészet, és ekkor kevertem csak bele az újhagyma szárát és a csíkokra vágott medvehagymát. Másfél adag lett belőle, én csak megkóstoltam, s bár nagyon finom volt, egyszerűen nem kívántam. 


3 megjegyzés:

Nelly írta...

hi norka!!!

can you get coconut butter? i would say about 1/2 a cup to a cup would be good!!! and if you can't get coconut water, just use regular filtered water!!!

have a beautiful day!

Vera írta...

Norka, nem tudom, hol akadt el a dolog, de jó lett volna, ha próbálkozol még...
Ha van kedved, megszavaztuk, hogy csatlakozz, de most hétvégén kezdünk, jó lenne, ha vagy Pestre, vagy Szedegre el tudnál menni vacsira. Összejöhet? Továbbra se találok e-mail-címet, ezért írtam ide. Választ a blogomon szereplő címre várok, remélem még ma este írsz.

Vera írta...

Most se válaszolsz, pedig várom. :( Jövő csütörtökre tolódott az utolsó csapat kezdése, még ahhoz tudnál csatlakozni!