2010. augusztus 23., hétfő

AUGUSZTUSI BATYUS BÁL NÁLAM



Gitta elfoglaltsága miatt nagy lelkesedéssel vállaltam el az augusztusi potluck, azaz batyus bál háziasszonyi szerepét. A pesti, üresen álló lakásom szolgált helyszínül. A teraszon töltöttük a délutánt szűk, de annál izgalmasabb, érdekesebb körben. Mivel kevesen voltunk -Klári, Anna, Rita Eszter, Balázs, Adrián a párom, és én (és Bertakutya)- nagyon kellemes volt a légkör, mind figyeltünk egymásra. Nagyon finom ételeket kóstoltunk, melyeknek a receptjét is hamarosan közzé teszem.


Klári egy nagyon mutatós és finom töltött paprikát hozott 


Anna zöldséges hajdina krékert (vagy hívhatom inkább napkexnek?) gyömbéres - kurkumás napraforgómag pástétommal


Rita isteni szilvakockái hamar elfogytak


Eszter különleges mézdinnyés paprika salátája:


Balázs lucuma-s és mesquite-s körte salátája 


Én kukorica krémlevest készítettem algás kukorica keksszel

A kukorica - téma édes változata pedig:
Édes kukorica keksz sóskapudinggal, ropogós hajdinával


Köszönöm a lehetőséget, és azt is hogy eljöttetek. Hamarosan találkozunk:))

3 megjegyzés:

Annipanni írta...

Nagyon jól éreztem magam Veletek :))

Norka írta...

Köszönjük, hogy eljöttél! Mi is jól éreztük magunkat!

Ungvári Szilvia írta...

Örülök, hogy van folyamatosan nyersétel találkozó! Bár jómagam nem tudok részt venni rajta, de remélem a nyersétkezés híre egyre több emberhez eljut :-)

Ezek az összejövetelek és a tanfolyamok bátorítást adnak, és új dolgokkal ismertetnek meg.

Kívánok továbbra is sok sikert, és finom ételeket!